Kako do nadzora, krepitev in ohranitev?
Obstaja kup člankov o PageRank, vendar jih večinoma temelji na tem, da se ne uporablja ali ne obstaja. Google PageRank dejansko obstaja in je eden izmed temeljev za optimizacijo spletne strani.
S PageRank je večja verjetnost, da bo vaša stran najdena. Definicija s PageRank je 0 do 10 in brez PageRank 0 do 1.
PAGERANK V TEORIJI
Če v sistemu obstaja PageRank samo na eni strani, je verjetnost, da obiskovalci najdejo vašo spletno stran, veliko večja. Ena takšna stran ima lahko 10 PageRank-ov. Če imate deset strani, in na vsaki strani PageRank, "ranking" možnost, da uporabniki najdejo vašo spletno stran povečuje za 10 %. Z dodajanjem povezave na določene strani, se povečuje verjetnost, da bo vaša stran najdena. Tako ugotovimo, da imajo spletne strani z veliko vhodnih povezav (inbounds) višji PageRank.
Kako povečati PageRank
Če želite povečati PageRank določeni skupini, vam samo povezave ne bodo pomagale, ampak se lotite tega z dodajanjem strani v določeni skupini. Morate se zavedati, da s povečevanjem strani zmanjšujemo popularnost spletni strani, vendar povečujemo PageRank določeni skupini.
KAKO POVEČATI PAGERANK POMEMBNIM STRANEM?
Niso vse strani na vaši spletni strani enako pomembne. Kontaktna stran, o nas, zemljevid strani ne smejo biti indeksirane, ker zmanjšujejo PageRank pomembnim stranem, ki opisujejo vaše izdelke in storitve. Seveda moramo imeti tudi te strani zaradi informacij na spletni strani. Torej indeksirajte samo strani, ki opisujejo vaš izdelek in storitev. Te strani naj imajo PageRank.
KAKO RAVNATI Z NEPOMEMBNIMI POVEZAVAMI?
2005 Google je predstavil "nofollow"
Standardna povezava ima format: http://dupor.com/"> dupor.com skok, da bi prezrli to povezavo Google uvaja "nofollow" atribut. http://dupor.com/" rel="nofollow"> skok dupor.com Ta povezava bo delovala v brskalniku, vendar mu iskalniki ne bodo sledili in na ta način bomo dali prednost stranem, ki imajo PageRank.
ZAKLJUČEK
PageRank lahko stori nekaj na vaši spletni strani, vendar ne smemo pretiravati. Če imate 20 strani, pozabite na optimizacijo, najprej povečajte število strani. Če imate 200 strani, poiščite notranje povezave.