Zasnova in načrtovanje spletnih strani
Spletno stran zasnujemo tako, da obiskovalcu v nekaj sekundah na nevsiljiv način pove vse o vas oziroma vaših izdelkih ali storitvah. Dobra spletna stran obiskovalca spremeni v kupca: prepriča ga, da ste vredni zaupanja in da ste boljši od konkurence. Seznanite ga z vašimi sposobnostmi, znanjem, kakovostjo in najboljšimi referencami.
Temelj vsakega projekta je začetni plan spletne strani. Najprej pripravimo plan, kjer se opredeli zasnova spletne strani z jasno vizijo za nadaljnji razvoj.
Načrtovanje pred izdelavo spletnih strani je proces, kjer poskušamo združiti zahteve naročnika z funkcionalnostjo za končne uporabnike, katerim je spletna stran namenjena.
Z predhodnim načrtovanjem zagotovimo preglednost in funkcionalnost internetne strani, združeno s pravilno razporeditvijo za učinkovito optimizacijo.
Na kaj smo še posebej pozorni pri zasnovi spletnih strani
Preglednost in navigacija
Zelo pomembna je uporabniška izkušnja, prvi vtis, preglednost in lahka navigacija. Naš cilj je, da si obiskovalec ogleda čim več podstrani, ga obdržati na straneh čim dalj časa, obenem pa ga motivirati za nakup našega izdelka ali najem storitve.
Zato mora imeti spletna stran pregledno zgradbo, lahko navigacijo in seveda kakovostno oblikovano grafično ozadje.
Zanimiva, z informacijami polna vsebina
Besedilo mora biti zanimivo in vsebovati uporabne informacije, sicer obiskovalca ne bomo zadržali prav dolgo. Skušamo združiti pričakovanja naročnika spletne strani in dejansko funkcionalnost.
Vsebino pišemo za uporabnike kot tudi robote iskalnikov
Čeprav je prioriteta, da bo besedilo napisano predvsem za končnega uporabnika, se moramo zavedati da nam še tako uporabno in dobro sestavljeno besedilo ne bo obrodilo želenih rezultatov, ko nas v iskalniku nihče ne najde. Besedilo je potrebno sestavit kot zanimivo in uporabno, obenem pa ga prilagodit za iskalnike, ki so lahko naš dobri prijatelj ali pa sovražnik.
Ključne besede za boljši učinek!
Pred začetkom izvajanja projekta preverimo popularnost ključnih besed za vašo dejavnost. Proučimo, kje lahko prehitite konkurenco in kje ste lahko boljši. Svetujemo pri izbiri ključnih besed, ki so pomembne pri iskalnikih. Tako vas bodo našli tudi naključni obiskovalci, potencialni kupci.